معرفی ربات Bazihaabot

معرفی ربات Bazihaabot؛ زمانی برای با هم بودن

اگر سن و سالتان به اوایل دهه ی هفتاد و قبل تر از آن قد بدهد مطمئناً بازی های نوستالژیک آن زمان را یادتان هست. بازی هایی چون دوز و یا سنگ/کاغذ/قیچی که تا مدت ها ما را سرگرم می کرد. این چنین بازی ها سبب می شد تا از زمان با هم بودن نهایت لذت را ببریم و در عین حال یک رقابت سالم را تجربه نماییم.

با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی خلاق و نوآوری چون تلگرام، ربات ها نیز هر روز شکل و رنگ تازه ای به خود می گیرند. امروز و در یکی دیگر از سری معرفی ربات های تلگرام قصد داریم ربات Bazihaabot@ را برایتان معرفی کنیم؛ رباتی که به وسیله ی آن می توانید به سادگی هرچه تمام تر با دوستان خود بازی کرده و از آن لذت ببرید.

برای دسترسی به این ربات کافی است از آیدی Bazihaabot@ استفاده کرده و یا روی این لینک کلیک کنید.

با باز شدن صفحه ی ربات روی start/ کلیک کنید. پس از انجام این کار ربات بازی های تلگرامی توضیحات لازم را به شما می دهد. یکی از مزایای این ربات تلگرامی آن است که بدون نصب هیچ برنامه ی اضافه ای قادر خواهید بود با دوستان خود به انجام بازی های مختلف بپردازید.

Bazihaabot

برای انجام بازی با دیگر مخاطبان دو راه پیش روی شما قرار دارد. با استفاده از دستور stranger/ می توانید به بازی دوز با یکی از کاربران تلگرام مشغول شوید. بد نیست بدانید که با بکارگیری این گزینه، تمام فرآیند انجام بازی درون گفت و گوی شما با ربات بازی های تلگرامی انجام می پذیرد.

در صورتی که می خواهید با یکی از مخاطبانی که می شناسید بازی کنید نیز کافیست از دستور friend/ استفاده نمایید. پس از انجام این کار با پیغامی مبنی بر «برای شروع بازی کلیک کنید» مواجه خواهید شد. با لمس لینک مورد نظر به لیست گفت و گوها منتقل شده و می توانید یکی از گفت و گوهای شخصی و یا گروه ها را به دلخواه انتخاب کنید. راه حل ساده تری نیز برای این دستور وجود دارد.

معرفی ربات Bazihaabot

هنگامی که در حال گفت و گو با یکی از مخاطبانتان هستید و یا در یک گروه با چندین کاربر مختلف قرار دارید، کافیست عبارت Bazihaabot@ را بنویسید. بلافاصله لیست دو بازی سنگ/کاغذ/قیچی برای شما نمایش داده می شود. یکی را به دلخواه انتخاب و مشغول انجام بازی شوید.

همانطور که پیش تر نیز گفتیم، قصد داریم به صورت هفتگی ربات های مختلف تلگرام را به شما معرفی کنیم. پس این بهترین فرصت برای شماست تا اگر ربات جالب و جذابی می شناسید آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

منبع:

http://genericviagrix.com